Vind hier informatie over het indienen van klachten en onze oplossingsprocedure.
Home /
We begrijpen dat er soms iets mis kan gaan. Als dat gebeurt, willen we er alles aan doen om het probleem op te lossen. Heeft u een klacht? Neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons bellen, een e-mail sturen, of het contactformulier invullen. We staan voor u klaar en doen ons uiterste best om u tevreden te stellen!
Contactgegevens:
Onze toegewijde klachtenafdeling zal uw klacht zorgvuldig bekijken en proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra we uw klacht hebben ontvangen, sturen we u een bevestiging. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht het onverhoopt langer duren, dan brengen we u hiervan op de hoogte.
Niet eens met de geboden oplossing?
Heeft u uw klacht bij ons gemeld, maar bent u niet tevreden met de geboden oplossing? Geen zorgen! U kunt uw geschil voorleggen aan Stichting Webwinkel Keur voor bemiddeling. Daarnaast kunt u, als inwoner van de EU, sinds 15 februari 2016 gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u deze daar indienen.