• Binnen 10 dagen gelegd
  • Gratis vloeradvies aan huis
  • Vakkundige legservice
  • Altijd de beste prijs

Retourneren

Bij De Vloeren Hub maken we retourneren eenvoudig en probleemloos, zodat u met een gerust hart kunt winkelen.

Home / Retourneren

Hoe werkt retourneren bij De Vloeren Hub?

Hoe kan ik een retour aanmelden?
Retouren dienen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aangemeld te worden. Neem contact op met onze klantenservice via info@devloerenhub.nl om je retour aan te melden. 

Waar moet ik mijn retourzending naar toe sturen?
Na aanmelding van je retour ontvang je van ons het retouradres en verdere instructies. 

Hoe moet ik mijn retourzending verpakken?
Zorg ervoor dat de producten ongebruikt en in originele staat zijn. Verpak de producten in de originele verpakking, die onbeschadigd en compleet moet zijn. 

Wie betaalt de transportkosten voor de retourzending?
De kosten voor het retourneren van de producten zijn voor rekening van de klant. 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Na ontvangst en controle van de geretourneerde producten, zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugbetalen via de oorspronkelijke betaalmethode. 

Zijn er uitzonderingen op het retourbeleid?
Ja, op maat gemaakte producten en speciaal bestelde items kunnen niet geretourneerd worden, tenzij er sprake is van een defect of foutieve levering. 

Wat zijn de uitzonderingen op het herroepingsrecht?
Uitsluiting van het herroepingsrecht is van toepassing indien De Vloeren Hub overeenkomstig opgegeven specificaties iets op maat heeft gemaakt. Dit geldt in het geval van een bestelling voor ‘vinyl’ welke op maat is gesneden, speciaal voor jou bestelde ondervloeren/plinten en minder dan vier dozen laminaat/tapijttegels. Belangrijk is dat de pakken vloer volledig gesloten en onbeschadigd zijn wanneer ze retour worden gestuurd. 

Heb je vragen over ons retourbeleid?
Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@devloerenhub.nl. Wij helpen je graag verder! 

×